[FPS] Rising Storm 2: Vietnam
Risultati da 1 a 6 di 6

Discussione: Rising Storm 2: Vietnam

  1. #1

    Rising Storm 2: Vietnam


    http://steamcommunity.com/games/4184...79204833737941


    The first two of the central pillars of gameplay to look at are Squads and Firefights. There have been many discussions on the forums on these two topics, but here are some thoughts from us:

    The new squad system is currently being built with an emphasis toward playing with your friends, ease of cooperation/working with the rest of the squad and squad communications. This squad system should provide more “friend” functionality, while removing some of the complexity of the old system.

    In general, we are aiming to promote more defined firefights between players, enhancing and updating some of the core shooting mechanics. Not going to help if you let someone sneak up behind you, or ambush you from 10 feet away - or you let Mr Snipey take a carefully worked shot at your head. But for face-to-face engagements at normal combat ranges, a little more thought, practice and skill may be needed. Easy to use and understand, a need for calm under fire, but still deadly.

    We will be sharing more information about both of these systems, other changes and new features as we move forward.

    Rising Storm 2: Vietnam is being built on top of an enhanced version of the RO2/RS (UE3) platform. As part of this we are also working to enhance our community SDK by looking to clear modding roadblocks that were encountered on our previous titles.

    The lead developer for Rising Storm 2: Vietnam is the team that brought you Rising Storm, some of whom came from the Red Orchestra modding community (such as the Darkest Hour team) - Antimatter Games ( www.antimattergames.com ). Antimatter Games will be bringing the game to you some time this year!

    Be sure and follow our Rising Storm Game Facebook page for all the latest news and information about Rising Storm 2: Vietnam: https://www.facebook.com/RisingStormGame/ and continue to follow on Twitter: https://twitter.com/tripwireint


  2. #2
    14,545 L'avatar di Frigg
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    già era difficile sgamare i jap nella giungle nel primo figuriamo ora i dannati charlie
    e pensate se faranno anche sezioni nei tunnel. mi sale già l'ansia

  3. #3
    Senior Member L'avatar di Spidersuit90
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    Re: Rising Storm 2: Vietnam


  4. #4
    Senior Member L'avatar di Firephoenix
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    Re: Rising Storm 2: Vietnam

    Io sono in beta, qualcun altro?

    In caso fatemi un fischi oche si gioca assieme.

  5. #5

    Re: Rising Storm 2: Vietnam

    Io sono in beta, ma è troppo stutter fest per il momento, ed io non mi sono lamentato nemmeno dei 28 mila bug del primo RO2, che lo giocai in anteprima ancor prima dell'uscita ufficiale

  6. #6
    Senior Member L'avatar di Firephoenix
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    Re: Rising Storm 2: Vietnam

    Citazione Originariamente Scritto da Panda Vassili Visualizza Messaggio
    Io sono in beta, ma è troppo stutter fest per il momento, ed io non mi sono lamentato nemmeno dei 28 mila bug del primo RO2, che lo giocai in anteprima ancor prima dell'uscita ufficiale
    Tecnicamente ancora non ci siamo, ma il gameplay è già divertente.

    Da me non va in maniera orribile ma nemmeno accettabile, dipende molto dalle mappe, in alcune non regge i 60fps e se poi zoomi con lo sniper crolla tipo a 30, coi settaggi medium e un pc medio con gtx970.

    Qualche bug qua e la, per il resto è tipo RS, bello, difficile, asimmetrico.

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