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Discussione: No Man's Sky

  1. #481

    Re: No Man's Sky

    Comunque ho visto un po' di screens della versione ps4 e il design è molto bello. Certo ancora non ho ben capito cosa si possa fare a parte esplorare ma vabbé

  2. #482
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    Citazione Originariamente Scritto da Necronomicon Visualizza Messaggio
    Comunque ho visto un po' di screens della versione ps4 e il design è molto bello. Certo ancora non ho ben capito cosa si possa fare a parte esplorare ma vabbé







  3. #483

    Re: No Man's Sky

    Ma solo al fine di esplorare, cioè, chiamiamo come vogliamo ma non c'è una base da creare, delle economie da sostenere col trading, delle quests, delle civiltà con cui interagire... Cioè, esplori per le risorse per arrivare alla meta, mi par di aver capito che il resto non c'è

  4. #484
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    non crei basi (non è minecraft in da space)
    l'economia c'è a livello di sistemi. in certi posti una cosa vale piu che in altri.
    piccole simil quest sembra ci siano
    ci sono svariate razze con cui interagire(almeno 4 o 5 pare)

  5. #485

    Re: No Man's Sky

    Vedrò

  6. #486
    #mainagioia L'avatar di von right
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    Re: No Man's Sky

    Sembra sempre più il topic di star citizen, almeno agli inizi

    Inviato dal mio LG-H955 utilizzando Tapatalk
    Mr Pink, Guerriero da tastiera !!! Profilo su steam.

    Lista chiavi Steam x scambi

    Problemi con l'inutile svapo o altri? La soluzione è qui

  7. #487
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    Con la differenza che NMS esce mercoledì, mentre star citizen esce

  8. #488

    Re: No Man's Sky

    Molti sperano sia un flop per non dover sborsare i 60 euro

  9. #489
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    Molti vorrebbero che NMS fosse un gioco che non è.

  10. #490
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    Patchnotes del day1

    Beware these notes contain some spoilers. Here are some things our little team has been up to over the last four or five weeks:

    - The Three Paths – there are now new, unique “paths” you can follow throughout the game. You must start the game on a fresh save, with the patch, as early choices have significant impact on what you see later in the game, and the overall experience.

    - The Universe – we changed the rules of the universe generation algorithm. Planets have moved. Environments have changed biomes. Galaxies have altered shape. All to create greater variety earlier. Galaxies are now up to 10x larger.

    - Diversity – Creatures are now more diverse in terms of ecology and densities on planets.

    - Planets – we’ve added dead moons, low atmosphere and extreme hazardous planets. Extreme hazards include blizzards and dust storms.

    - Atmosphere – space, night time and day skies are now 4x more varied due to new atmospheric system, which refracts light more accurately to allow for more intense sunsets.

    - Planet rotation – play testing has made it obvious people are struggling to adjust to this during play so it’s effects have been reduced further…

    - Terrain generation – caves up to 128m tall are now possible. Geometric anomalies have been added. Underwater erosion now leads to more interesting sea beds.

    - Ship diversity – a wider variety of ships appear per star system, and are available to purchase. Cargo and installed technology now vary more, and ships have more unique attributes.

    - Inventory – ship inventories now store 5 times more resources per slot. Suit inventories now store 2.5 times more per slot. This encourages exploration and gives freedom from the beginning. We’re probably going to increase this even further in the next update, for people in the latter game phases, and will allow greater trading potential.

    - Trading – trading is deeper. Star systems and planets each have their own wants and needs, based off a galactic economy. Observing these is the key to successful trading. We still working on adjusting this based on how everyone plays, but all trading values have been rebalanced across the galaxy, giving a greater depth. A bunch of trade exploits were uncovered and have been removed

    - Feeding – creatures now have their own diet, based on planet and climate. Feeding them correctly will yield different results per species, such as mining for you, protecting the player, becoming pets, alerting you to rare loot or pooping valuable resources.

    - Survival – recharging hazard protection requires rare resources, making shielding shards useful again. Storms can be deadly. Hazard protection and suit upgrades have been added. Liquids are often more dangerous

    - Graphical effects – Lighting and texture resolution have been improved. Shadow quality has doubled. Temporal AA didn’t make it in time, but it’s so close

    - Balancing – several hundred upgrades have had stat changes (mainly exo-suit and ship, but also weapon), new upgrades have been added.

    - Combat – Auto Aim and weapon aim has been completely rewritten to feel more gentle in general, but stickier when you need it. Sentinels now alert each other, if they haven’t been dealt with quickly. Quad and Walker AI is now much more challenging, even I struggle with them without a powered up weapon.

    - Space Combat – advanced techniques have been introduced, like brake drifting and critical hits. Bounty missions and larger battles now occur. Pirate frequency has been increased, as well as difficulty depending on your cargo.

    - Exploits – infinite warp cell exploit and rare goods trading exploit among other removed. People using these cheats were ruining the game for themselves, but people are weird and can’t stop themselves ¯\_(シ)_/¯

    - Stability – foundations for buildings on super large planets. Resolved several low repro crashes, in particular when player warped further than 256 light years in one session (was only possible due to warp cell exploit above).
    Space Stations – interiors are now more varied, bars, trade rooms and hydroponic labs have been added

    - Networking – Ability to scan star systems other players have discovered on the Galactic Map, increasing the chance of collision. Star systems discovered by other players appear during Galactic Map flight

    - Ship scanning – scanning for points of interest from your ship is now possible. Buildings generate earlier and show up in ship scans

    - Flying over terrain – pop-in and shadow artefacts have been reduced. Generation speed has been increased two fold (planets with large bodies of water will be targeted in next update)

    - Writing – The Atlas path has been rewritten by James Swallow (writer on Deus Ex) and me. I think it speaks to the over-arching theme of player freedom more clearly now. Early mission text has been rewritten to allow for multiple endings.

  11. #491
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    Re: No Man's Sky


  12. #492
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    A quanto dicono i pirati sono parecchio "molesti", ci si aspetta parecchie azioni di disturbo.

  13. #493

    Re: No Man's Sky

    Aggiungeranno costruzione delle basi quindi

  14. #494
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    sai leggere?

  15. #495

    Re: No Man's Sky

    Citazione Originariamente Scritto da Talismano Visualizza Messaggio
    sai leggere?
    Boh, io ti segnalo perché sei francamente troll e dovrebbero bannarti l'account presente e quelli futuri.

    Sì, so leggere, addirittura da fonti migliori delle tue, ovvero il blog di hello games che riporta la patch

    Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually

  16. #496
    Cacacazzi L'avatar di Talismano
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    Re: No Man's Sky

    se lo metteranno in futuro, cosa centra con le patch del day1 che ho postato io? niente. forse saprai leggere, ma a scrivere...

    p.s. non puoi segnalare per una domanda pertinente.

  17. #497

    Re: No Man's Sky

    Segnalo un atteggiamento indisponente. Lo tieni in ogni luogo, quindi prima o poi farà cumulo e ci libereranno dalla tua antipatia.

  18. #498
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    Re: No Man's Sky

    per una settimana ce l'avevamo fatta: tutto finisce, purtroppo

    - - - Aggiornato - - -

    Citazione Originariamente Scritto da Talismano Visualizza Messaggio
    Molti vorrebbero che NMS fosse un gioco
    fix

    (così almeno sbrocca e ce lo togliamo di mezzo per qualche altro giorno! )
    Ama il tuo sogno se pur ti tormenta


  19. #499
    Senior Member L'avatar di sync
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    Re: No Man's Sky


  20. #500
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    Re: No Man's Sky

    Citazione Originariamente Scritto da von right Visualizza Messaggio
    This ^
    Warhammer è ancora chiuso.
    No.
    You can fight like a Krogan,
    run like a leopard...
    But you'll never be better
    than Commander Shepard.

    Il mio profilo su World of Trucks: https://www.worldoftrucks.com/en/onl....php?id=624107

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