Red Dead Redemption 2 [Multi] Red Dead Redemption 2 - Pagina 54

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Discussione: Red Dead Redemption 2

  1. #1061
    Senior Member L'avatar di Reri
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    E le zotiche che si fanno ingroppare dai cavalli.

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  2. #1062
    Senior Member L'avatar di Blade Runner
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    ho letto che non si riesce a distinguere quando una quest ti viene assegnata e quando la incontri casualmente da quanto la linea è sottile tra le due cose
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  3. #1063
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    ... e la cosa dovrebbe essere un male o un bene? Da come hai scritto non si capisce cosa ne pensi
    A me la cosa può fare solo piacere.... ah, l'HUD a quanto pare è personalizzabile e disattivabile in toto, sopratutto la minimappa

  4. #1064
    #23MJ L'avatar di Robbie
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Citazione Originariamente Scritto da Blade Runner Visualizza Messaggio
    ho letto che non si riesce a distinguere quando una quest ti viene assegnata e quando la incontri casualmente da quanto la linea è sottile tra le due cose
    anche in TW3 succede così per molte side quest, peccato però che poi nel diario risulti sempre che te l'ha assegnata qualcuno anche se non è così, spero in RDR2 la cosa sia fatta meglio

    - - - Aggiornato - - -

    Citazione Originariamente Scritto da Spidersuit90 Visualizza Messaggio
    ... e la cosa dovrebbe essere un male o un bene? Da come hai scritto non si capisce cosa ne pensi
    A me la cosa può fare solo piacere.... ah, l'HUD a quanto pare è personalizzabile e disattivabile in toto, sopratutto la minimappa
    è decisamente un bene
    madò senza minimappa dai è impossibile


  5. #1065
    Senior Member L'avatar di Blade Runner
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Citazione Originariamente Scritto da Spidersuit90 Visualizza Messaggio
    ... e la cosa dovrebbe essere un male o un bene? Da come hai scritto non si capisce cosa ne pensi
    A me la cosa può fare solo piacere.... ah, l'HUD a quanto pare è personalizzabile e disattivabile in toto, sopratutto la minimappa
    Positiva ovviamente

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  6. #1066
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Perché una volta acquisite una decina di quest, Ti ricordi se ti è stata assegnata o trovata? Ma sticazzi. basta che hai il puntino che ti dice dove riconsegnare il malloppo o la quest.
    Citazione Originariamente Scritto da Blade Runner Visualizza Messaggio
    ho letto che non si riesce a distinguere quando una quest ti viene assegnata e quando la incontri casualmente da quanto la linea è sottile tra le due cose
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    ""...Gli ci volle un pò di tempo per ritrovare la forza di alzarsi e appoggiare il piede. Quando ci riuscì, prima di ricominciare la fuga verso casa si voltò di nuovo in dietro. E allora il suo grido disperato risuonò nel silenzio stupore della campagna."

  7. #1067
    Senior Member L'avatar di Pete.Bondurant
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Io sono scettico per natura (troppe preview farlocche in venti e passa anni di passione) ma le cose che sto leggendo in questi giorni...dios mio.
    Credo ci sia il serio "rischio" che da qui a un mese si inizi a parlare di un industria videoludica pre e post RDR2, un po come fu all'epoca di Doom.
    Di certo neanche da pischello ho mai avuto tanto hype per un vg.

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  8. #1068
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    E, continuo a ripetere, il tutto su una console con un HW vecchio di 5 anni... io sbavo per il futuro

  9. #1069
    Giuntoling... L'avatar di DigitalPayne
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Comunque questo è il primo vero lavoro di R* su questa generazione.

    GTA V era per la scorsa e l'hanno portato sulla nuova.

    Non sto dicendo che sarà per forza un giocone, questo andrà valutato pad alla mano, dico solo che questo è il primo gioco che R* sviluppa esclusivamente per questa generazione.

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  10. #1070
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Infatti... già GTA5 non era male come titolo, ma appunto era per PS3 in origine, con tutti i limiti del caso (interattività ambientale/NPC su tutti)... questo invece ha dalla sua un HW molto più potente se rapportato a quanto aveva su PS3, quindi mi aspetto grandi cose dal gioco
    R* è una delle poche SH che sappia sfruttare a dovere l'hw delle console, pochi cazzi... magari scendono a qualche compromesso grafico, ma su tutto il resto fanno robe che se si guarda agli altri titoli usciti sulla stessa console non si sarebbe creduto realizzabili fino ad allora

  11. #1071
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Io non ho MAI comprato un gioco al day one dai tempi di Half-Life 2. Causa assenza prolungata da gaming e backlog immenso da recuperare anche i giochi che più mi aggradavano ho sempre aspettato 2/3 mesi per raccattarli 25/30€.

    RDR2 poco ci manca che cambi la ps4 in PRO cosí per precauzione. Non so se la vecchia reggerà le prime 2 settimane di full immershhion 😂

  12. #1072
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    tutto va provato e testato pad alla mano ma le premesse sono ottime.
    quello che sembra possa fare davvero la differenza in rdr2 rispetto ad altri openworld è la cura dei dettagli.
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  13. #1073
    Senior Member L'avatar di Strider
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Io sto pregando qualunque divinità perchè la mappa includa il Messico o simile... È un'ambientazione che ho adorato nel primo...

  14. #1074
    #23MJ L'avatar di Robbie
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    i dettagli vanno benissimo e la Rockstar in questo ha sempre fatto grandi cose, ma le palle dei cavalli non sono cose che mi interessano se poi, magari, i cappelli sono incollati alle teste e non cadono mai..............per fare il primo esempio pirla che mi viene in mente, o se come in TW3 pioggia e vento passano attraverso i muri e i tetti, o se quando piove il personaggio non si bagna (horizon) ecc ecc

    una cosa che mi piacerebbe molto introducessero è la necessità di riposarsi, non dico mangiare e bere perché odio i survival e sarebbe fastidioso, ma doversi montare il campo (sacco a pelo e fuoco non di più) almeno 1 volta al giorno sarebbe fico, ovviamente con riduzione di qualcosa se non lo fai.........chessò la resistenza o la mira
    Ultima modifica di Robbie; 23-09-18 alle 19:15


  15. #1075
    Senior Member L'avatar di Pete.Bondurant
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Citazione Originariamente Scritto da Robbie Visualizza Messaggio

    una cosa che mi piacerebbe molto introducessero è la necessità di riposarsi, non dico mangiare e bere perché odio i survival e sarebbe fastidioso, ma doversi montare il campo (sacco a pelo e fuoco non di più) almeno 1 volta al giorno sarebbe fico, ovviamente con riduzione di qualcosa se non lo fai.........chessò la resistenza o la mira
    Infatti c'è
    Così come la necessità di mangiare, bere e tenere in ordine il proprio abbigliamento (e indossarne di consono al clima).
    Ma pare non siano invasive, semplicemente daranno bonus/malus alla stamina e influenzeranno l'atteggiamento degli npc, oltre a influire sull'aspetto del protagonista, che potrà ingrassare e dimagire.



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  16. #1076
    #23MJ L'avatar di Robbie
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    ah ecco, molto bene, ottimo direi non ho letto niente di quello che hanno pubblicato le riviste e i siti online


  17. #1077
    Giuntoling... L'avatar di DigitalPayne
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Citazione Originariamente Scritto da Robbie Visualizza Messaggio
    i dettagli vanno benissimo e la Rockstar in questo ha sempre fatto grandi cose, ma le palle dei cavalli non sono cose che mi interessano se poi, magari, i cappelli sono incollati alle teste e non cadono mai..............
    Non saprei, ti dico che in RDR c'era la possibilità di disarmare un nemico sparando alla mano e la sua arma cadeva a terra. Cosa mai vista da parte mia nei GTA e nemmeno in Max Payne 3.

    Il cappello ricordo che si poteva sparare e volava via.

    Però, boh, in GTA IV i pedoni si proteggevano dalla pioggia ed aprivano gli ombrelli mentre in GTA V quando pioveva tutti facevano come se nulla stesse succedendo e gli ombrelli manco esistevano, dunque tutto può succedere.

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  18. #1078
    Senior Member L'avatar di Pete.Bondurant
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Copio incollo da reddit un post con il sunto di alcune preview uscite in questi giorni con dettagli di gameplay, niente relativo a trama e missioni


    Independent

    The camp

    You can shave quickly in the camp, but it won't be the high quality job you would get from a barber in the city

    The camp needs money, food and supplies

    If morale is down, one of your gangmembers might ask you to go to a bar with them from time to time

    We know that you don't need to keep the camp fed and happy, but there will be upgrades to for doing so and hidden benefits. We know that it's not a must to do so, but it will pay off if you keep the camp happy. It doesn't state what type of upgrades.

    Interactions

    A farmer will behave differently from a sheriff, so different types of people have different types of interaction "branches" that could play out

    These branching options also comes into play with your horse, and with dogs as well which you can choose to praise or scold

    Weaponry

    Weapons are open to an insane amount of customization

    Rifles can have their metal types changed

    Handles added or removed

    Can be engraved

    Weapons also must be cleaned regularly and they will degrade over time. So that mean you need to repair your weapon.

    Horse

    Needs feeding, grooming and you need to calm it when it gets scared

    Certain horse breeds will be faster than others, but they can be more or less comfortable in certain types of terrain and react to gunfire differently

    You gain speed slowly appearantly and the horse doesn't go from a dead stop to a full gallop in 1 second

    Honor - This will be something that affects how other people in the game threats you. - Who you choose to be in the game will affect how it plays out

    Venture Beat

    General

    Animal cruelty is a crime so if you shoot a dog and someone sees you do it, they will tell the local sheriff.

    If you get a bounty on you and you get killed, the bounty is still on you. So you have the choice to pay that bounty at the post office

    If you get shot and killed, you will discover that your clothes has bulletholes in them.

    So if you come back to that same town, people will remember what you did and make a comment, even though you are carrying your weapons holstered.

    Arthur was adopted by Dutch as a child and he grew up in the gang

    Horses have unique personalities and abilities

    The horse can carry weapons and inventory

    Weapons can jam or misfire if not maintained and cleaned

    Different types of ammo, each with different effects

    Your clothing affects your stamina, particularly if you are not dressed for the weather.

    You can decorate the handle on your guns.

    There is 5 levels of Dead-Eye in the game and you earn those throughout the game

    Dead animals will appear as paw marks on the minimap so you can locate them. Dead humans will appear as an x on the minimap

    There is legendary animals and you can hunt them, and then deliver the pelts to a trapper so he can make a rare clothing for you. There is only 1 legendary animal to select species.

    You can also come across famous gunslingers who are listed on cards as the best shooters ever. You can collect these and collect them like animals. I'm not sure this is actual people you can hunt down or if this is some kind of collectible within the game.

    The camp

    If you walk near a group of people they will naturally included you in their conversations and when you have walk away they will ignore you

    The gang is aware of the activities as you play as Arthur and activities they have been a part of. Example: If you are robbing a train with some gangmembers, they will talk about it if you visit the camp later on

    Press Start

    General

    You can wash your cloth if it comes in contact with an animal carcass. I will also say that it works the same with your horse too, if you put an animal carcass on your horse there will be blood on the back of your horse. This can be washed away if you walk in deep enough water or being in the rain.

    Horse

    You can own more than 1 horse so you can have back-up horse if the horse you are using gets killed

    Bonding with your horse grants you benefits like being easier to handle and unlocks skills like rearing(backing up?) and doing skid turns while galloping. Skid turns is sort of like a handbrake-turn with your horse.

    Arthur

    Arthur needs to be maintained to be healthy

    His beard and hair will grow as you play and you can cut, shave and style your beard and hair as that growth occurs.

    If you don't eat, you will notice Arthurs arms getting skinnier

    If you overeat, Arthur will get fat

    If you let your health and stamina bar drop too low, Arthur will become dizzy and dysfunctional

    Interactions

    Citizens will interact with you differently based on how you look. Like if you go around with bloody or dirty cloths, people will treat you differently than if you were walking around with clean clothes

    This will affect the different types of interaction options you will be presented with

    VG247

    Shotguns allow you to blow peoples heads, arms and legs off their bodies!

    Dead-Eye can be upgraded to...target vital organs!

    This works sort of like an X-ray vision where weak spots on the enemy is glowing, allowing you to go for the heart or other killshots like lungs or the brain. This also works on animals to let you kill the animal faster.

    When you land an impressive shot you will get treated with a slow-motion cinematic camera view of the bullet to the target before putting them down. This is triggered contextually and takes into account accuracy, distance and other factors

    You can fire warning shots in the air to scare off wild life and to attract the attention of NPCs

    If you shoot without aiming, you hip-fire and if you do that with a single revolver you can see Arthur fan the hammer - which means shooting really fast

    Here is a weapons guide and contains more information than the article posted by OP.

    Arthur is limited to the number of weapons he can carry on foot

    He can carry 2 side arms, 2 rifles or a bow and a rifle on foot

    He is also armed with a hunting knife, throwing weapons and a lasso

    However, when you are near your or on your horse, you can pull up a full inventory like a weapon wheel to choose what weapons you wish to carry while on foot

    When shooting with a bolt action rifle you need to tap a button to load the next bullet

    The weapons will degrade if not looked after

    Which can affect firing, reloading and recoil

    The amount of use, the environment and any modification are also taken into consideration and can affect how the weapon handles

    If you travel through water, the weapons can rust

    Firing the weapons without having cleaned them will build up dirt and slower your firing rate

    You can inspect your weapon to check out it's condition

    Weapons can be customized with engravings, leather straps and more

    Players can buy or craft specialist and everyday ammo to improve range, damage and recoil

    You can do close-range takedowns with your knife or bow silently killing enemies

    Game Reactor

    General

    If you search through drawers and chests or anything and you find a letter or notes, you can examine that and might find useful or secret information

    You can move your horse sideways at will

    If you stand still with your horse and hold square(PS4) or X(Xbox) the horse will strafe in a given direction. Meaning you choose which direction.

    NPCs remember you and can greet you. Example: If you fight someone in Valentine for instance, and you come back days later and visit the gunsmith, he might discuss that specific event with you.

    Polygon

    General

    The weapon system works like in Max Payne 3. Personally, I'm not familiar with this, but after having read through all of this I'm pretty sure what it's about.

    Dual-wielding is something you have to unlock

    You can take out your gun or holster your gun with L1(PS4) or LB(XBOX)

    Your horse can become skittish in stressful situations. Example: If you are walking along and you come across a snake, the horse will stop moving in the direction of the snake. I also want to add that walking with your horse in bad weather like thunder and lightning will make your horse agitated.

    XboxAchievements

    General

    Bodies can be looted for weapon parts to upgrade your arsenal or treasure maps

    I know I have mentioned this, but your weapon can be customized. The length of the barrel, the type of metal the cylinder and hammer is made out of can be customized.

    Stealth is a viable option now. You can carry out coordinated attacks with your fellow gang members as well.

    If you fail to maintain Arthurs health, you can become so weak that you can drown when swimming

    YOU CAN SWIM!!

    Clothing comes in individual pieces so you can mix and match clothes to look just how you like it

    Just like Arthur, your horse needs to eat and rest to not get weak and skinny.

    You can visit the local sherrifs office and take on bounties

    Train robberies are not restricted to story missions

    This is a repeat, but this site also states you can blow peoples heads off. So this is the second site that has said you can shoot peoples heads off. "The proof is in the pudding(pun?)when I managed to blast one hapless bandits head into a grisly pulp."

    Forbes

    General

    If you fall in the mud, like in the gameplay trailer, and walk off and spend time in the sun, the mud will become dry and it will cake.

    Horse testicles waggle as you walk and they shrink in the cold





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  19. #1079
    Senior Member L'avatar di Blade Runner
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Citazione Originariamente Scritto da Strider Visualizza Messaggio
    Io sto pregando qualunque divinità perchè la mappa includa il Messico o simile... È un'ambientazione che ho adorato nel primo...
    sulle dimensioni della mappa e varietà di ambientazioni non è trapelato niente
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  20. #1080
    Backlog is an attitude L'avatar di Wilmot26
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    Re: Red Dead Redemption 2 | Autunno 2017

    Citazione Originariamente Scritto da Blade Runner Visualizza Messaggio
    sulle dimensioni della mappa e varietà di ambientazioni non è trapelato niente
    La mappa era stata leakata tempo fa, non si sapeva se fosse autentica o meno, ma con le ultime news, pare proprio di sì.

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