Re: [MULTI] Mortal Kombat X | versione "XL" per PC (Steam) : 4 Ottobre 2016 !
No, solo con MKX.
Ieri ho provato qualche altra combinazione.
A 1920x1080 59hz niente da fare, il gioco è abbastanza scattoso. A 1600x900 60hz tutto alla grande (non so perchè, ma sul pc nuovo non posso più scegliere i 60hz a 1920x1080).
Ho provato con l'antialias, non sembra incidere (e meno male, visto che è FXAA ), mentre aver riattivato il file di paging sembra aver risolto il problema dei blocchi momentanei e l'effetto melassa.
Tutto sembra perchè mi è già successo che con le stesse impostazioni una volta funziona bene e l'avvio dopo no
edit:
preso a caso da altri forum:
I have the same problem, if i chose 1920x1080 i only get 59hz after updating to win10, and i get massive stuttering. Tried deleting the graphics_options.xml without any difference. Choosing a non native resolution that gave me 60hz stopped the stuttering, so i think it must be the 59hz that is causing the problem... any suggetions?
I have recently installed Win 10 and I have encountered an problem regarding the refresh rate. The desktop runs fine at 60 Hz but all my games default to 59 Hz (w/o the option to select 60 hz). I can tell the difference because the monitor flickers when alt-tabbing in and out of the game (because it has to apply a new display setting), but if I select 59 Hz for the desktop than the flickering is gone (no change is display setting).
Running games at 59 Hz and not the native 60 Hz cause framerate issues (proly due to vsync being confused about proper refresh rate), the image is less crisp and the flickering is annoying when alt-tabbing (which I do a lot). Tried multiple drivers using DDU (353.84. 353.30 and latest 355.60) same result.
Anyone else encounter any similar issues? Is it a Win 10 problem or an Nvidia driver problem. Any workaround for it?
Ci fossero le dx12 su win 7 non sarei mai passato a 10