
Originariamente Scritto da
Kargan
Idem, e leggendo alcune recensioni, è stato messo proprio come difetto.
Ci può stare su obiettivi secondari, ma non sulle altre, e si sposa male per il tipo di gioco.
Se è stato fatto per evitare camperamenti, allora è la struttura del gioco che ha qualcosa che non va
e personalmente non lo trovo neanche coerente,
visto che un Turno dovrebbe equivalere ad un minuto (o anche meno), mica ad un'ora o più.
Comunque, molte recensioni degli utenti sono davvero preoccupanti (prese da Steam).
- Stuttering and poor preformance.
- Melee is overpowered and broken.
- Enjoy getting charged from halfway across the map and then being one-shotted.
- Sectoids can now mind-control, panic, disorentiate and create zombies with no cool-downs.
- Sectoids are encountered on your very first mission, enjoy not having any control of your troops.
- Enemies still instantly run to cover.
- What is the point of being insurgents, if when you ambush an enemy you don't have any time to pop and shots at them?
- Enemy Reinforcements.
- Good idea, poorly executed. Reinforcements will likely drop behind your already meger troops, they take a whole one turn to be dropped in, deploy and get behind cover.
- Timed missions.
- You'll rarely have more than 8 turns to get to an objective and hack it. Impossible to do if you're spotted. Protip: You will be spotted.
- Cheating AI.